hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 25. hétfö 
Katalin

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Rudolph B - 2009-07-02 21:11:40

Eléggé világos a leírásod, a jelenség: perkoláció, azaz melegüzemi túldúsúlás.
Minden okozhatja, amit Péter mz mondott, ki kell deríteni melyik ok az igazi.
Van ilyen, nemritkán, hogy a forró kétütemű csak alapjárat alatti fordulaton fuldoklik, túldúsul, ezt elindítják az említett okok, plusz még hozzáadódik a minimális fordulat okozta hatalmas visszaáramlás a karbi felé, amely méginkább dúsítja az üzemet.Ez az ördögi kör, ebből nem tud szabadulni a motor, mindaddig, amíg drasztikusan nem csökkentik az üzemanyagbevezetést (csap elzár), ekkor kitisztul, megy tovább.
Lehet minden az oka, ami elhangzott már: magas benzinszint, túl nagy méretű fúvókák, rosszul beállított karburátor, de még más motorhibák is beleszólhatnak (gyújtás, falslevegő stb)
A torokméret ugyanolyan, mint a BVF? Mert ha nagyobb, rá kell hangolni a motorra, különösen az alapjárat- és az átmeneti fordulatokra.
Mindenesetre, a hibaleírásod tökéletes, a teszt is célirányos volt, így könnyebb utánagondolni, mi is lehet.
Lényegében tudod, mi a baj, már csak a részleteket kell ellenőrizni.

gyors megoldást, jó munkát: R
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu