hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2009-06-27 08:53:52

MZje válogatja...... A normál ETZnek ha leér a lábtartója akkor ha megúszod a bukást, mehetsz úgy haza, hogy a nyakadban van a lábad, mert nem lesz többé hova letenned.Amúgy be lehet tenni a 634-est is a kanyarba, csak ki kell ülni a nyereg szélére teljesen.Ez csak olyankor gáz, amikor sötétben hirtelen ugrik eléd egy kanyar. Akkor leizzad egy picit az ember. A 634em 40 wattos lámpája, a farkasvakságom, a jawa pompás egyenes tartása nem éppen ösztönöz arra, hogy sötétben nagyon száguldozzak. Többek között ezért használom városban az ETZ-t szívesebben, mert városban gyakrabban fordul elő, hogy sötétben is vezetek.Persze amikor kanyarodás közben egy gyalogos meggondolja magát és el kezd át futni a zebrán, akkor is jobban örülök, ha ETZ van alattam. Főleg ha vizes az út. A 634-et megtartani ha kanyarodás közben kell megállni hirtelen, eléggé megviseli a fájós térdemet.Az plussz pár kilo ilyenkor sokat számít. Tehát városban ETZ. Ha tudom mind a kettőt normális távolságban parkoltatni. Mostanság az egyik száz méterre van, a másik 2 kilométerre. Nincs a parkolóban két hely, de nekem se havonta kétszer ötezer forintom a dologra. De már majdnem kész a telefonos riasztóm, az egyik majd az ablak alatt fog állni. Ha a távfűtők rendezik a terepet, amit széttúrtak. Nehéz a bányászok élete....
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu