hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2009-06-25 10:26:38

A 634 jawa minden rémhír terjesztés ellenére számottevően gyorsabb mint az ETZ. Ha sikerül végre levizsgáztatnom, be is bizonyíthatom. Mivel viszonylag régebben volt fúrva, olyan 125 130 között van a végsebessége.Majd le ismérhetjük ezt.Ennél többet a 638 sem tud hasonló állapot mellett. A zavart az okozhatja, hogy a 634 nek is rengeteg alfaja van. A széria későbbi darabjai 17 Kw-sok, az elsők csak 14.
Az ETZ tuning nélkül nem lépi túl a 125öt, ezt továbbra is fentartom. Sőt a 125 is elég ritka. A jawa nem a végsebessége miatt öreguras, hanem a menet tulajdonságai miatt. Nem annyira könnyű döntögetni mint az ETZ-t. Nehezebben is áll meg. No nem a fék miatt, hanem a gumik miatt. Azonos szélességű gumikat visel, viszont a súlya legalább negyedével nagyobb.Tehát városban cikázni, vagy kanyargós hegyi úton közlekedni (lefelé) nem éppen ideális.Viszont túrázni a kényelmessége, a nagyobb végsebessége, utazó sebessége, nagyobb ereje, stabilabb úttartása miatt sokkal jobb. És ami nem mellékes: Az ETz 250 csak akkor elégszik meg 70 es tempó mellett 4.5 liter alatti fogyasztással, ha erőssen vissza van fogva, akkor viszont a végsebessége 100 alatt marad. A jawa 634 4.2 litert iszik nálam 70 es tempónál. A végesbesség nálam mint írtam 125 felett, ezzel a beállítással.
De még egyszer: Ha levizsgáztatom a jawát állok minden verseny elé.Csak kanyarok ne legyenek a kijelölt távon. Jut eszembe: Az ETZvel nem igen mernék versenyezni, mert ijedős vagyok. A jawával pedig ha nagyon rászorulok, merek 125-el menni.Ez a legnagyobb különbség számomra.A megbízhatóság más kérdés. Abban sok függ attól, ki mennyire pofozza ki a gépét amikor hozzá kerül. A ygújtást pl célszerű azonnal lidobni a jawából. A TS megbízhatóságát ne vegyük alapul a 250 ETZnél. Az ETZ olyan veszettül vibrál, hogy még a csavarrögzítő vel rögzített csavarok is lelazulnak elég gyakran.Viszont ami tény, hogy sokkal könnyebb javítani az ETZ-t mint a jawát.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu