hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2009-06-24 11:00:28

Jawája válogatja. A gyári adat jawa esetében nem annyira mérvadó. Nem ritka a gyári állapotúak között sem, amelyik még többet is tud mint a gyári adat.MZ-nél más a helyzet. A gyári értékeket csak nagyon pontossan beállítva, frissen bejáratva , könnyű vezetővel hozzák. Vagy tuningolva, de az akkor már nem gyári állapot.
Nem valószínű, hogy eredeti állapotú 125ös, vagy 150es TS száztiz fölé tudna menni, amikor a 250-es ETZk se tudnak 125nél gyorsabban menni belepiszkálás nélkül.Ez a sebesség dolog gyakran előjön itt a forumon, de a mérések eddig még sose igazolták a 115tel menő kis TSek, vagy a 125 felett menő 250-es ETZk létezését.Még egyszer: gyári állapotú motorokról beszélek.
Más: Én mentem már a Jawa 634mmel 120 felett, nem tankra fekve, nem lejtőn lefelé.De a jawánál nem annyira a végsebbesség ami nagy az mz-khez viszonyítva, hanem az ereje. Jöhet tájfun szerű szembe szél, két személy, bármilyen megpakolás, emelkedő, vagy akár ezek együtt is, a 100 feletti utazó megvan.A cz-k blokja jawa blokk, tehát az erejük meg van, csak a vázuk még könnyebb.
No, most jól megfognak itt verni az MZ rajongók. :D
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu