hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2009-06-02 16:16:36

Nem tudom, nekem semmi gondom nem volt sose a légtelenítéssel ha jó volt minden.Pikk-pakk ment a dolog. Talán öt percet sem vett igénybe. Ha jók a tömítések, akkor legtöbbször pár húzás a fékkaron is megteszi. De ha nem megy így, akkor marad a hosszú, átlátszó cső. Ráhúzom a légtelenítő csapra, azt megeresztem, a cső végét a fékfolyadékos palackba, azt meg kézben trtva elkezdem nyomogatni a fékkart. egy-két perc nyomogatás utá már nem jönnek buborékok a csőben, el lehet zárni a csapot, a csövet lehúzni róla, a folyadék vissza folyik a palackba. Ha menetközben elfogyna a folyadék a tartályból, könnyen utánna lehet tölteni.Ha így nem megy könnyedén a dolog, akkor tömítés csere.
Az hogy "nyúlós" az ETZ fék, jobbára a gumi fékcső miatt van. Szerintem minden ilyen csővel ilyen minden fék, többé kevésbé. Viszont egy ETZ súlyú motornál pénzpocsékolásnak tartom a fém fékcsőt.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu