hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


waresz - 2009-05-24 23:51:34

na látod, mindig mondom, a gyári kipu a legjobb, eddig még nem sikerűlt jobbat csinálni.
TS kipu? az a kis cső a végébe az a furulyarendszer része. az úgy jó ahogy van. azon a két ovális vágat arra szolgál, hogy ott jöjjön ki belőle( a vége be kel legyen hegesztve.) a gáz egy része. a nagy TS kipufogó felépítését tekintve pontosan megegyezik a gyári kis etz kipufogóval. annyi a különbség hogy nagyobb, és nincs megtörve, majdnem egyenes. a dob végén lévő furatokat nyugodtan behegesztheted, semmi értelme, csak prüszkölő hangja van tőle. már ha nincs végigfúrva a teljes furulyarendszer, mert akkor úgy szar ahogy van, rémálom befoltozni. tök egyszerűen ki lehet deríteni ezt is, fogsz egy elemlámpát, és sötétbe bevilágítasz valamelyik fúrt lyukon, majd egy másikon benézel. két csövecskét kell láss, és 10centin belűl egy falat amiből ezek jönnek. ha nincs más lyuk, akkor bingó, szerencséd van. a kiégetést valószínűleg jól csináltad, már ha addig ment a rakéta amíg ki nem hűlt a dob teljesen. itt egy kép arról, hogy néz ki felépítését tekintve egy gyári hibátlan TS250(/1) kipufogó vége.

http://kepfeltoltes.hu/090524/918178243SL743667_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu