hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


waresz - 2009-05-17 00:36:24

amíg beszéltek róla, én addig megcsináltam:D

a nagy NDK-ba az okosok úgy találták ki, hogy a váltókartengely, és a berúgókar csőtengely közé nem kell semmi sem a százados illesztésen kívűl, pedig kell bizony.
tegnap vettem észre, hogy a fasza tuning hátsó lánckerekem(amibe alig volt rezgéscsilapító bak) szétverte a kihajtáscsapágyat, meg amúgy is idegesített a blokk váltózaja, így széthúztam, és kivettem a váltókartengelyt. beleesztergáltam egy nútot O gyűrűnek. sikerűlt, és össze is raktam, majd okulva, a folyáson, és a jelenlegi témán, a kihajtás csőtengelyébe belevertem egy pici szimeringet, ez hivatott a bronzpersely, és a kinyomópálca olajfolyásának tomítésére). valaki leírta, hogy milyen méretek a jók, azok kb helytállnak a kis TSnél is. 4x14x4(5) szimering pont jó. mondjuk én 5x15x8ast kaptam, ezt is bele bírtam csépelni, csak meg kellett kissé faragni.
csapágyakat cseréltem a váltóba, kihézagoltam a kuplungot, meg minden lötyögő baromságot, hogy nem bírjon semmi sem zörögni. összeraktam, letömítettem mindent szépen(blokkfelek közé CURIL paszta) és szépen összehúzttam a blokkot. a polasztóból 4000km után nem tudtam látható koszt kitakarítani. összerakás után 2. rúgásra indúlt is. ilyen egy jó gép(na meg a hibátlan munka:D)

majd rakok fel képet holnap, hogy hogyan sikerűlt.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu