hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


waresz - 2009-05-11 00:25:56

és hengertalp alá mit teszel?
fontos, hogy a jó vezérlési idők csak akkor valósúlnak meg, ha a dugattyú alsó holtponti helyzetébe a felső éle egybeesik a kipufogó csatorna és a felömlők alsó élével. a hengertalp alá megfelelő vastagságú klingeritből kell pakolást vágni.két tömítést elég gány dolog betenni, szinte garantált, hogy nem zár. oda is megfelelő vastagságú alulemezt kell tenni, ha nincs meg a megfelelő présrés. azt kivágni szarabb, de meg lehet oldani. pepecs, de ettől lesz jó egy gép. 33as keverék tök felesleges, sokkal fontosabb, a jó olaj, és a jó karburálás. ha a gyertya hasszas tőgázon sem fehéredik ki, akkor tuti hogy az a gép meg nem ragad. vagy legfeljebb főtengelyprobléma miatt, de az más tészta. az én gépem úgy lett bejáratva, hogy néha egészen meghajtottam már az elején is(mostanság akár 30km-t is bevállalok vele tőgázon, és tudom hogy tutira nem ragad meg.). sőt, mondok jobbat, amikor még egyáltalán nem voltam okos, akkor az első kis TS-emet fúrás után frissen szivatóhiány miatt tolva indítottam, és rögtön kisgázon húztam is neki, majd 5 percel késöbb már 3.ba 80al téptem ki a faluból(~7000rpm):D az a motor ennek ellenére hibátlanra sikerült.. állatira ment, magához képest.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu