hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


waresz - 2009-05-02 13:32:10

tök egyszerű. alapból a régi formát szeretjük. valami szeretnivaló van benne, vagy a formájába, vagy a működésébe. ez egy elavúlt technika. egy japó motor ilyen idős korába már semmivel sem kevésbé rigolyás mint egy jó szoci gép. árba kb ugyanott vagyunk, viszont az alkatrész a japcsihoz lényegesen drágább(mondjuk jobb is)és nehezebb beszerezni. egy ilyen motor(amit mi szeretünk) pl egy 250es valamilyen MZ, ha van az embernek türelme rászánni fáradtságot, akkor kb 3-400eFt-ból van egy új gépe(ennyiért csak szart lehet kapni, nem új motort, amivel egyáltalán nem lógunk ki a sorból) ami semmivel sem rosszabb mint egy vele egy idős japán szerkezet, és az élettartama lényegesen több is lehet. műszakilag egyszerű, és legyen egy motor bármennyire jó, akkor is előfordulhatnak hibák(bár én már 11000km óta hozzá se nyúltam, csak általános karbantartás történt pl abroncsnyomás, mosás), egy új gép egyáltalán nem javítható, legalábbis útszéli meghibásodás esetén pláne. miért a két ütem? mit tudom én:D mert ezt dobta a gép. egyszerű. ezekkel egy kategóriába(pl egy 125ös etz esetében) mondjuk egy yamaha SR125 jöhet szóba négyüteműként. ilyenből 300ért már nagyon patent állapotút lehet kapni. lényegesen jobb motor mint a kis etz. akár 100ekm-t is elmegy a blokkja generál nélkül, erre egy MZ sosem volt és nem is lesz képes. de az SR-nek nincs ilyen formája, unalamas a hangja, stb. mi azon emberek közé tartozunk, akik ki akarnak lógni a sorból(vagy muszáj) pl elmegyek a CBA-ba kenyérért, és kinthagyom a kis TS MZ-et a bolt elött, mire kiérek többen nézik, és mindegyik dícséri, meg emlékeket idéznek fel róla. nekem pl ez esik jól ezekeben a gépekben. a nagy MZ-nek a primerhangját nem tudja utánozni egyetlen más márka sem. ez is különlegesség, egy millióféleképpen zenélhet a blokkja.. egy GSXR 1000 hangja totál megegyezik egy CBR 1000 hangjával, vagy az R1 hangjával talán halvány árnyalatnyit más, de a lényeg ugyanaz.. számomra snassz. nincs benne semmi különleges. vannak akik az antik bútorra buknak, pedig nem praktikus, meg amúgy is hülyeség(szerintem) szóval sok indok van.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu