hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Péter mz - 2009-04-21 20:48:52

előgy. 3mm en van. 150.5ccm kiszámitva
125ös hfej van rajta régóta már.A dugóm igy se jön fel szintbe a henger felső élével tehát présrés biztos van.A henger felső felétől a dugó szélét figyelve kicsit több mint 1mm rel már átmegy holtponton a dugó.SZerintem ezt a berta dugót rosszul csinálták meg de mindegy,nagyon jól megy igy is a gép.
Az előző dugó mindig felment majdnem a henger felső éléig persze teljesen az sem de ami most van bent az mondom több mint 1 mm rel lejjebb a felső éltől már holtponton van.Csak azota van a kis fordulaton a pattogó hang mióta sibertű a 4.rovátkában van felülről számolva,tehát elég jol felemeltem már.Amikor a 3.ban volt akkor olyan amilyennek lennie kell.Egy rovátka kb1-1.5mm-t jelent ami azért elég sokat jelent egy motornál.
Majd megpróbálom ujra 3.ban de ha nem lesz olyan barna a gyertya akkor megkapja a 125 ös főfúvókát ,jól leengedett s.tűvel.
Amugy mondom csak a tűállás miatt van ez a hang,mert előtte is mindig jó volt,ahogy megemeltem a tűt egyből ilyen hangja lett.De már igy használom párszázkm óta,de most ugye lett ez a nagyobb főfuvóka,és egy próbát megér majd.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu