hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Intravénás_benzinfaló - 2009-04-16 21:17:21

ha nem volnék gyalog mondanám hétvégén megyek és segitek,de még nincs kész a motorom,szóval akkor marad a szóbeli variáció.első lépésként próbáld meg úgy kinyomni,hogy a betéteket kiveszed,és elkezded pumpálni a féket,egészséges állapotúnál mindkettőnek egyszerre kell kijönni,de most nem biztos hogy így is lesz.ha valamelyik már majdnem kibukik,akkor fogd le hogy a másikat is nyomja ki,majd amikor már majdnem kijött mind kettő,leszeded a fékcsövet,utána a nyerget.Elvileg ki lehet szedni a dugattyúkat féknyereg szétszerelés nélkül is,de én hamarabb szétszedtem minthogy tököljek vele.ha szétszeded a két felet(2 db M8as csavar) vigyázz a tömitő gyűrűre a két fél között,ritka darab,nem mindig sikerül jót venni.a dugattyúkat fordítsd ki a helyéről,ha nem jön ki kézzel ne próbáld fogóval,nagyon puha alu,lehet hogy megsérül,akkor inkább kompresszorral egy picit meg kell fújni,és rongyba fogd be mert elrepül,majd szedd ki a karmantyúkat.a hornyokat meg magát a hengert teljesen tisztára kell törölni,makulátlannak kell lennie.a dugattyúkat is le kell tisztitani,ha van rajta valami ellenálló retek,nem szabad csiszoló papirt használni,ha megvan a két új karmantyú,akkor fékolajba mártva be kell rakni a helyére,majd a dugattyúkat is bemártva össze kell nyomni,ha nem megy csak nagyon nehezen akkor ne erőltesd,inkább próbáld újra tenni.ha ezek megvannak,akkor már csak a két fél zsírtalanítása van hátra,teljesen tisztának és síknak kell lennie a felületnek,majd valami jófajta olaj,víz,nyomásálló pasztával kell összetenni,én még a gumigyűrű alá és felülre is kentem egy nagyon vékony réteget.ha megvan az összerelés,akkor ülj le,igyál meg egy sört addig megköt a paszta,majd rakd össze az egészet,ha van satud tedd be a féknyerget,tegyél be egy éket,pl kiskalapács a két dugattyú közé,töltsd fel olajjal az egészet,és nyisd ki a légtelenítőt,tegyél rá egy csövet,majd pumpáld folyamatosan,amig már csak néhány kis bubi lesz,onnantól már menni fog,a szokásos módszerrel is,pumpáld egy párszor,behúz,légtelenitő kinyit majd bezár,és ezt addig míg semmi bubi nem lesz benne.Lehet hogy kicsit nagyon szájbarágósnak tűnik,csak nem akartam hibalehetőséget hagyni,sok sikert a művelethez!
üdv:András
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu