hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Victor - 2009-03-30 11:44:30

Megoldódott a fék probléma. Mint ahogy javasolta Intrav._benzinfaló kolega, szétszedtem a féknyerget. A tárcsa belső oldalánál lévő henger be volt állva, nem mozdolt semerre sem. Kipumpáltam az egyik hengert (mert csak az jött) és szétszedtem a nyerget. Majd sokat gondolkoztam, hogy hogyan is kellene a másik digattyút kinyomni. Végülis a levegős megfúvatásra jutottam és be is vált. Szétszedés után kitakarítottam a dugattyúk helyét és összeraktam. De ugyan úgy nem akart működni az egyik dugattyú. Ezt eljátszottam kb 3 szor. Aztán megcseréltem a két dugattyút. Így sem működött a dolog. Tehát nem a dugattyú a rossz. De azt vettem észre, hogy az egyik egy leheletnyivel nagyobb mint a másik. Méréskor (tolómérő)érezni lehetett, hogy a pofák közé berakva az egyik dugattyú nehezebben ment be a másik helyére, azaz kitágította a tolómérő pofáit egy kicsit. Végül kivettem a gumi karmantyúkat, megtisztitottam mögöttük a házat, és beszilkonozva vissza raktam őket. Ezután a dugattyúk úgy visszamentek kézzel a helyükre mint a kisangyal. Mostmát mindkettő kiválóan működik, szépen mozognak ki, és be egyaránt. Ja és mostmár nem 1-et fordúl a kerék egy pörgetés után, hanem kb 3-at.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu