hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


waresz - 2009-03-24 11:45:26

a TS250/1 5 fokozata hajszál pontosan ugyanolyan hosszú minden tekintetben, mint az etz-é. még a fogszámok is totál megegyeznek. tehát egyáltalán nem reális mérés az etz-nek egy fokozat előnyt adni. tényleg utánanézhetsz. nekem itt van mindkét gépkönyv a kezembe. az etz 70nél 3300-at forog, a TS úgyszintén. én utálok váltogatni, még akkor is ha nagyon könnyen lehet, és 5 fokozat van. jön egy emelkedő, lehet hogy te hamarabb megmászod mint én, mert visszakapcsolsz 3.ba vagy 4.be, és magas fordulaton visítva megelőzöl, én meg csak kis többletgázt adok, és akár 2500as fordulaton is megmászom 5.ben. szerintem az utóbbi kényelmesebb, és motorkímélőbb. de mondok jobbat, a gyári 20fogú első lánckerék helyett felrakok egy 21 fogút.(azért van gyárilag 20, mert 16"os a hátsó kerék) még így (lényegesen hosszabb áttétellel) is kiállok veled egy 60-100-ra. amúgy egy normálisan behangolt TS is simán elmegy 4.be 110ig. etz diagramom gépen nincs, csak könyvbe, de amúgy ugyanaz. 7000nél mindkettő 150-et menne 5.ben. itt a TS-é:

http://kepfeltoltes.hu/090324/035_www.kepfeltoltes.hu_.jpg

neked van egy halom bontatlan eredeti motorod, csak van etz gépkönyved is.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu