hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 26. kedd 
Virág

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


waresz - 2009-02-21 13:59:23

ha utcán, akkor C3, ha jobban pörgeted, és esetleg hajtós gép lesz, akkor lehet C4 de Kerivel ez örök vitánk. lényeg hogy C3a tuti, mert arról még sosem hallottam ellenvéleményt, de C4ről már igen. értelemszerűen, Z, vagy RS porvédő nélkülit kell venni, fag vagy skf tökmindegy. csúcskategória mindkettő. de ha koyo-t is tud a haverod, akkor az is bőven megteszi. ha csak porvédőset kapsz, akkor figyelj oda, hogy minden porvédőt pattints ki minden csapágyból,(dobd is ki őket)és a zsírt mosd ki benzinbe. a kuplung kinyomócsapágya, ami 16005 jelzésű, abból meg P6 előjelü ajánlott, ez válogatott golyókat tartalmaz, így garantáltan finoman fut amikor húzod a kuplungot, és nem "suhog". fontos, hogy kalapácsot sehol sem lehet használni! mindent Hideg-meleg eljárással végezz, ha így csinálod tuti jó lesz a gép,
főtengelycsapágyak: 2db 6306
váltóba: 2db 6204, 2db 6203
kuplungkinyomó szerkezetbe(ami a deklibe van)1db 6302
és a kinyomócsapágy 1db 16005(P6!)

müanyag kosár meg annyiban különbözik a fémtől, hogy csöndesebb. sokan tartanak tőle, de nem kell tőle félni.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu