hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


feri2360 - 2009-02-10 06:45:48

Én nem értem hogy a mai fiatalok mit hisznek a szoci gépekről. Fiatalkoromban ezek voltak A Motorok, bárhová elmentünk velük, ahova a mai fiatalok és nem fiatalok a mai motorokkal. A legtöbb kilométer, amit én egy nap alatt motoroztam, 630 volt, egy (előző tulaj(ok) által) szarrá hajtott 250-es Trophy-val, benzintyúkkal. Tavaly többször is alkatrészbeszerző utakon voltam, ill. egyiket motoros tréninggel is összekötöttem. Ez egy Gyál-Kunmadaras-Tiszalök-Veresegyház út volt, 2 személlyel, az út fele zuhogó esőben, sötétben, hazafelé az M3-on, kamionokkal kergetőzve. A gépemben (ETZ 250) garantáltan gyáriak a szimeringek, vezetékezés, fesszab, meg minden. (Gyári újan vettem, majd ismerősnek adtam el, akitől visszavásároltam, még ugyanaz a váltóolaj volt benne, amivel eladtam.) De vannak más gépeim (mind ETZ 250) is, amikben szintén minden gyári, azokkal se volt semmi baj. Ha valaki az előírt km-ek után megcsinálja az előírt karbantartásokat, az esetleges hibákat SZAKSZERŰEN orvosolja, az MZ üzembiztos, bárhova elvisz és hazahoz. Ennyi. Baj mindig az elhanyagolt és/vagy gányolt szarokkal van.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu