hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


waresz - 2009-02-08 00:21:00

hagyd azt a vezérlésmódosítást. nagy valószínűséggel, te is utcán használod hétköznapi forgalomba. a gyári megoldás a legjobb, ennél jobbal még nem találkoztam. alacsony fordulaton nyomatékos, magasabbon megy ahogy megy. de ha hozzányúlsz, azzal elszarhatod rögtön a megbízhatóságot, a fogyasztást, és még egy sor problémát idézhetsz elő.

inkább a gyári megoldás legyen a lehetőségekhez mérten a lehető leghibátlanabb.
pl: alsó holtponton, a kipufogó nyilás, és a felömlők alsó éle pont egybe kell essen a dugattyútetővel. ezt követően megfelelő vastagságú alulemez hengerfej pakolással be kell állítani egy 1,3-1,5mm présrést. ha ez is megvan, akkor lehet elektronikus gyújtásba gondolkodni, alaposan rendbefaragni a szívórendszert, és NEM armafilt légszűrő betétet tenni bele. kiégetni egy jó gyári kipuffot, eltüntetni mindenhonnan a nem szükséges sorjákat. de ez még csak a henger meg az azt kiszolgáló rendszerek. forgattyúház: minőségi VITON szimeringek(KERI:P:P:D), C3as csapágyak.

minden állítanivalót alaposan elvégezni, és van egy jó motorod, aminél nem kell semmiféle agyament tuningon gondolkozz.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu