hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


szsrobert - 2009-01-31 09:40:59

Köszönöm felajánlásod.Ha majd jó idő lesz,és nem leszefoglaltságom, jó lenne elmocizni hozzád. :-)

Nekem nem "köp".
Illetve normál gyertyával 70-es fúvókával, kitekert pótlevegővel 40-nél már rángatni kezdett, hosszúmenetűre cserélve 50 felett ment símán.A hosszúmenetűvel egyre nagyobb gázt adva erősödik, majd finoman gyengül el.Kis fúvókánál plussz olaj,és a gázt a legnagyobb teljesítményig kell adagolni(illetve túlhúzva addigvisszaforgatni).A motorcsörgést, öngyulladást illendő elkerülni, E85 a barátunk, aki segít.100-asbenzinnelkisebb gázzal megy ugyanúgy a gép.De csak nagy kompresszióval, mert a 125-ös hengerrel semmivel nem volt jobb.
Próbeképpen tettem kipufogószűkítőt a hengerbe a könyök elé.Traktoros nyomaték kis fordulaton, gyakorlatilag alapjárattól,triáélgép, gázra 5-ben 20-25km/h-tól gyorsul a gép(1407/min :-)).
De akármit szexuáltam neki, 60-nál stabil 3,3l/100km az átlyukasztott gyári kipufogóval, aminek 90 fokoskönyökvanavégén, ne legyen szakibácsi szagúa hátul ülő, olajosarendszámtábla.Kipufogókkal kellene kísérletezni.De ha a gyárivalsem alacsonyabb a fogyi, nem dobom ki rá a pénzt.Lehet, hogy túl nyitottá vált, 65 felett gyengült a gyári állapotához képest, viszont alul nőtt a nyomaték.
Arra gondolok, hogy a gyári 4-5000-es fordulatra van hangolva.Én a nyitással lecsökkentettem az ellenállását(nagyobb nyílás a gyári visszaverő falon)ezért kis fordulaton nem nyomja vissza a füstgázokat a hengerbe, és jobban húz, magas fordulaton viszont több friss keveréket kienged a kipufogóba,és nem nyomja vissza a hengerbe, ezért a gyengülés.
Arra gondoltam, hogy biztonság kedvéért plusz olaj a benzinbe, magas fordulatok elfelejtése, 70-es főfúvóka,és addig kísérletezni a kipuval, míg a legjobb sebességet éri el a gép ezzel a beállítással.
Vettem 5 liter Szarol 2T-t, és egy liter Husky-t.Egy iodeig elég lesz. :-)

2 liter 50-60km/h körüli fogyival a seggem verdesném a földhöz örömömben.

Tudom, Simson a jó, de azt nem tudom használni két személlyel.
Fillérbaszásom eredményeként hamarosan 40km/h-ra képes elektromos kerékpárom lesz nemsoká, ha összejön a business.
Állítólag a gyái 36V-osak is 37 körül tudnak egy plusz akkuval. :-)

Elektromos hibrid MZ projekt késik, arramég kell pénzmag,és nem tudom, hová tegyem az akkukat az MZ-n.1000W-os fűzhető motor harmincX ezer pénz.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu