hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


waresz - 2009-01-30 14:56:09

tudtam hogy nem lehet titeket beetetni.:D
páran írták, hogy elméleti végsebesség a 130-140. ez így is van.
a gép talán 120ra lesz képes, de azt is csak akkor ha be lesz rendesen hangolva az eddig csak hangra belőtt mágnesgyújtás, és kap egy 15ös első lánckereket.
az viszont megfelel a valóságnak, hogy 3.ba könyedén megy 100 fölé. de a 4.-et kapcsolva rögtön kimegy a kraft, és visszalassúl kb 80ra.

az áttétel:
gyári TS blokk semmiféle áttétel módosítással.
TS150 gyári áttétele: blokkon 16fogú lánckerék, hátsó keréken 48. a hátsó kerék 18"os
~6300as fordulaton van 100km/h-nál a TS.

a dilimotor áttételei:
16 fogú blokklánckerék, 34 fogú hátsó lánckerék, és 16"os kerék.
ha sima arányszámítással átszámolom, akkor ~6300as fordulaton 120km/h a vége.

mielött megköveznétek:
az én TS-150em képes 110re nagyon optimális körülmények között sík úton. ez már 7000res fordulat. ezért mertem az előbb leírni azt a 130-140et a simsonra, mert ha kiforogná, valóban menne ennyit.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu