hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 30. szombat 
András, Andor

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


waresz - 2009-01-16 13:24:55

készűlt sokhengeres 2T de szerintem azoknál már nem az átlagos csapos préselési megoldásokat alkalmazták, hanem valami talán bordázott csapokat. asszem a wartburgnak úgy van hogy minden préselési pontnál van ék. a siklócsapágyas kétütemű meg valamelyest létezik, voltak bronzperselyes hajtórudak, de a főtengelyt ebbe ágyazni nem egyszerű. alapból nagy olajnyomás kell, amit a keverékkenés úgysem képes elvégezni, megoldható lenne, a váltóolajból, de mindenképpen bonyolultabb. többhengeres főtengely(jelen esetbe wartburg):
http://www.wartburgpeter.de/tm_motor312_2.htm

voltak olyan állatok akik csináltak ebből 4 hengerest is:D :
http://twk.lusteenet.hu/twk/pic/016/wbtuning16.jpg

de volt még sor 4es 2T. pl: yamaha TZ 750

ducati V8asról sosem hallottam, létezett viszont moto guzzi v8...és morbidelli. és volt v12es z2300 tipusnéven a kawasakitól.
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu