hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2009-01-16 07:14:35

Bár én meg végképp nem szakértek a motorokhoz, de én is a főtengelynél keresném az okot, amiért nem csináltak sok hengeres 2T-t. Én is siklocsapággyal támasztanám alá. De nem annyira surlódás miatt, hanem a lötyögés miatt. Gondoljunk el egy négyhengeres 2T-t. A főtengely minden sonkánál megszakad, utána négy préselt kapcsolat viszi tovább az erőt. Egy a tengely préselt vége az egyik sonkába, majd a két sonka között a rúd két vége, majd a másik sonkába préselt tovább menő tengely.Ha négy hengert veszünk, ez összesen 16 préselés.A ható erőkhöz négy henger esetén hatalmas erőkar társul. Nagyon ott kell leni a szeren amikor legyártjuk, összeszereljük a rendszert, különben sec perc alatt lekonyul valahol a tengely.Valószínüleg a gyújtás beállításra is oda kell rendesen figyelni, arra is, hogy véletlenül se álljon le egy henger, mert annak is főtengely deformálódás lehet a következménye.
Talán nem csak a német-cseh precizitás közötti különbség az oka, hogy a Jawa főtengelyek sokkal sérülékenyebbek, mint az MZ-ké.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu