hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2009-01-12 19:43:34

Ha alacsony a kompresszió, nem köpködi be jobban a gyertyát? Mert azt hiszem, akkor alacfordulathoz jobban kell húzni a gázt, akkot kevesebb átáramló levegőhöz magassabban van a tű.
Azaz szerintem a gyertyaképből kiderül, mi is van. Illetve ki lehet próbálni a suber feljebb tételét, azaz lejjebbi rovátkába kell a lapocskát bepattintani.Ha így jobban indul, akkor kevés naftát kap.
az én motorom azért indult nehezen, főleg hidegen amikor megkaptam, mert az elődöm nem kérdezett rá a subi vételekor, hogy a csavaros karbiba és a csatosba azonos tű kell e.:)A másfél centivel hosszabb tűt persze nehezen tolerálta csóri ETZ.:)))
Amúgy az is lehet, hogy szimering hibás a kollega mocija. Az okoz valamivel alacsonyabb kompresszót, és nehéz indulást is. Többek között. Megintcsak azt hiszem.Vagy símán eldugult az alapjárati fúvóka, vagy részben a szivató fúvókája. Vagy még nem szokott hozzá barátunk az MZ-k hideg indításához szükséges vuduhoz.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu