hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


waresz - 2009-01-10 19:16:40

na figyi. amíg nem próbálsz ki többfélét, addig ne tudjad már hogy mi a jó. az hogy neked megfelel, az nem jelenti azt hogy az a legjobb. a K36 alapvetően hátsó mintázat(arra nagyon jó is) előre szerelve instabilabb kanyarokban még a k31-esnél is. de ez a hűű meg haaa "tapadas.hu" egyáltalán nem olcsó, sőt drágább is mint a mofaker, ugyhogy totál mellélőttél ezzel a hozzászólással.a K65 az a minőségi országúti gumi, melynek sokkal jobb a vízkiszorító képessége ezeknél a sűrű mintázatúaknál. az természetes velejárója, hogy ha bemész valami dzsuva földútra, akkor szarabbúl tapad mint a mintás márkatársa. egyébként a tapadás aszfalton nem (csak) mintázat függő, sokkal inkább az anyag a fontos. LÁSD: ruszki gumi. olyan mintája van, hogy befosol, de semmit sem tapad.. olyan mint a bitumen. más: láttál már szétszedve MZ kipuffot? tudod, mi miért hány mm benne? az utángyártott verzióba centis eltérések vannak, és a zárókúp(a dob lelke) meg se közelíti a gyári formát. nyilván azért mert könnyebb egyszerűbbet gyártani. a TS250 kipufogóba van 2*3 gát, és nem mindegy, hogy hány cső megy az egyikből rekeszből a másikba, sőt, még az se mindegy, hogy a csövek vége vissza van peremezve befelé. sajnos ezek eléggé el vannak nagyolva az utángyártott példányokba. nyílvan ha a kipu súlyát nagyrészbe koksz teszi ki, akkor jobban megy a utángyártott is. amúgy jó példa egy normális etz, TISZTA gyári dobbal, mely ha rendesen be van hangolva, akkor sík úton szélcsendbe legalább 130ig elmegy. egy utángyártott dobbal meg senki se csodálkozzon ha 110 környékén feladja a gép. emellett frankon dől ki az olaj a végéből, nincs meg a megfelelő fojtottság..a csapágyak élettartama rövidebb. szarabb a hangja.. a króm lehullik róla.. stbstb.. de ha van gyári dobod elfekvő, akkor készpénzes komoly vásárlóként tekinthetsz rám, mert érdekel. az e-mail címemre már küldhetnél is képet róla!
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu