hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


waresz - 2008-12-29 11:31:26

tényleg ne polírozd! hidegen nehezebben indúl, a sima fémre könnyen lecsapódik a cucc. jobban nem fog menni.az áramlás útjában lévő dolgokat kell elsimítani kissé. pl azt érdemes megnézni, hogy a porlasztó blokk felé néző szája, és a szívócsonk pontosan azonos méretű belső átmérővel rendelkezik.. nem ritka, hogy a szívócsonkba van valami sorja, vagy belógás ahol találkozik a porlasztóval. ezen kívűl, tiszta, nem armafilt légszűrő, megfelelő gyári hosszúságú szívócső(ami belóg a légszűrőházba.. nagyon nem véletlen van az úgy) és mint Keri is irta, minden legyen gyári. ha megszakítós gyujtásod van, akkor 2,8mm körül legyen 0,3mm megszakítóhézaggal,ha elektronikus, akkor 2,6mm, kerűld a nem odavaló gyertyákat, igy a többpólusú, meg iridium, meg hosszúmenet, meg stb.. nem bele való. ha találsz még 260as hőértékű kadmiumozott sárga isolatort, az a legjobb.(vigyázat! amin alig van felirat, és nyers fém szine van az szar.. és kb ugyanezt tudja a fényes horganyzott változat is.) kipufogódat ,meg jövőre hozd el és kiégetem. majd megbeszéljük hol, mikor. az dobhat a gépen 1-2lóerőt:) már ha még gyári. ha nem gyári, akkor meg szerezz egyet.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu