hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2008-12-22 19:02:51

Nem sértésből mondom, csak szeretném megtalálni a különböző véleményeink okát.
Szerintem te fordítva gondolod, mert logikailag mondasz magadnak ellen.

Tehát akkor a kályhától mondom.
A dugatyú felfelé mozog, sűríti a benzin levegő keveréket.
A gyújtásnak még a FHP elött kell bekövetkeznie. Minnél korábban tehát minnél távolabb a felső holtponttól gyújtod be a keveréket annál nagyobb lesz a csúcsnyomás. A kopogás szempontjából ez a csúcsnyomás a lényeg mert a magasabb oktánszámú benzin nagyobb nyomást visel el öngyulladás nélkül, vagy is előbb lehet elkezdeni az égetést, vagyis nagyobb lehet az előgyújtás.

A sűrítésre azért van szükség, mert annál hatékonyabb a munkavégzés minél magasabb nyomáson égetjük a benzint. Sajnos ha elkezd kopogni akkor a munka javát a csapágy szétütésére fordítja.
Tehát meg kell találni az optimumot, ami 3mm az MZ-n. Esetleg még a 4mm hihető a magas oktánszámnak köszönhetően, illetve amit Honvéd mond, hogy az általa használt tartományban neki lehet jobb, de nem értem miért kell eltérni a gyári előírásoktól.
Nem azt írja a gyár, hogy +-1mm hanem +-0,2mm a tűrés.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu