hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2008-12-22 08:27:15

Elnézést hogy beleszólok, de ha nem 1,5-2mm-re állítod az előgyújtást, hanem 3mm-re, ahogy az elő van írva, akkor neked sem fog ledadogni a motor és nem kell a megszakító hézaggal vacakolni. Megjegyzem, amikor állítod a hézagot azzal változik az előgyújtás is.

Amúgy az MZ elég igénytelen a gyújtás értékekre, de azért szereti ha a helyén van.

Hivatalos megszakító hézag 0,3mm de 0,4-el is jó. Vannak leírások amikben ez szerepel, de magas fordulaton jobb a kisebb hézag. Lehet 0,2-is állítani, de ott már nem elég határozott a megszakítás, ezért optimális a 0,3.
Ha ezt belőtted akkor ehhez nem szabad már hozzányúlni.
Az alaplap forgatásával FHP előtt 3mm +-0,2mm -re állítod a megszakítást az említett "csavarhúzó a gyertyanyílásba" módszerrel. Lehúzás után ellenőrizni kell, mert el állítódhat, és ha pontos akarsz lenni akkor a normál forgás irányába forgatva kell megállapítani a megszakítási pontot.

Persze ha nagyon precíz akarsz lenni akkor mérő órával kell beállítani és ha el akarsz térni a 3mm-től akkor inkább felfelé térj el.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu