hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2008-11-25 12:34:56

Ezt kár volt kérdezni, most több száz hozzászólás csak ezt fogja magyarázni és a végén sem fogod tudni miaz :DDD

Lényeg hogy mind a kettő jó cucc, amíg nem voltak ilyen jó FET-ek addig a CDI volt az egyeduralkodó tuning gyújtás.

Lényeg hogy szikrát úgy csinálunk hogy gyorsan megváltoztatjuk egy trafón a feszültséget. A trafóból kijövő feszültség függ attól hogy milyen gyorsan változtatjuk meg, illetve hogy milyen nagy mértékben. A CDI gyújtás nagyon nagy mértékben változtatja meg a trafó bemenetén a feszültséget. A Megszakítóhoz képest 20-30szor nagyobb mértékben és ennek megfelelően erősebb szikra keletkezik.

A FET viszont ugyan azzal a feszültséggel dolgozik mint a megszakító, de ugyan ilyen mértékben gyorsabb. Ezért a kimeneten szintén nagy szikra jelenik meg.

Ez utóbbi jóval egyszerűbb megoldás mint a CDI. Mindkettőnek van előnye hátránya, de az egyszerűséget mérlegelve a FET-es célszerübb megoldás.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu