hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2008-11-25 12:09:55

Ezért mondtam hogy nem időzítéssel, hanem egy normális szögadóhoz kell kell gyújtani. Akkor nincs ilyen gond.
Alacsony fordulaton lehet neki fix szöget adni, ahol meg van értelme a szabályzónak ott meg már stabilan mérhető a fordulatszám.

Vagy felejteni a digitális marhaságokat és a jó öreg analóg technikát használni amivel már az özönvíz elött is tudtak fordulatszám függő szabályzást csinálni ráadásul kevesebb problémával mint a digitális.

A mező vezérelt előgyújtás szabályzás. Úgy működik hogy van egy lágyvas tárcsa amin van 1 fog. Ennek a fognak a formája határozza meg a mágneses jeladónál a jel felfutását. Namost a szikrázás akkor történik amikor átlép egy adott meredekséget a jel. Ezt egy roppant egyszerű analóg áramkörrel lehet érzékelni. Na a lényeg az hogy ha gyorsabban forog a motor, akkor előbb lépi át az adott meredekséget a jel felfutása, vagyis előbb fog gyújtani.

Nyilván kell egy kicsit vacakolni mire kiszámolja az ember a fog formáját, de a lényeg hogy reszelővel lehet szabályozni a karakterisztikát, és nem bonyolultabb az egész elektronika mint Árpád kedvenc FET-es kapcsolása.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu