hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2008-11-24 13:57:10

Nem a terhelés megosztása miatt van kettő fet a végén. Valahol a lapon le is írtam ezt, valamint azt, hogy az egyik fet elhagyható, különösen 12 volt esetében, de 6 voltnál is. Kehelettel kissebb lesz legfeljebb a szikra, nyolcadával , tizedével. Ugyanis a két fet az ellenálás csökkentése miatt van benne. Ha csak egy fet van benne, akkor se melegszik, hűtő bordával, még egy viszonylag kicsivel pláne nem.Voltak már akik megépítették a kapcsolást rajtam kívül, nem tapasztaltak melegedést. Ez a fet lelkivilágából adódik.
Ha te az MZ-re is cdi-t akarsz, a te dolgod. Én csak annyit jegyeztem meg hogy gépészeti szempotból nem sok előnye van, elektromosból pedig kimondottan hátrányos.
Más: Az, hogy egy adott trafó hog viselkedik nagyfrekvenciásan, teljesen változó. Napkainkban a boltban kapható trafók már 60 hertzen csökkenő kimeneti feszültséget mutatnak. Ez az alkalmazott vasmagtól, a méretezési ráhagyástól függ.Ha sokat hagyunk rá, akkor ugyan tudja a 100 hertzet is, de nagy lessz a trafó térfogata.A zománcozott huzalok szigetelése nem elégséges a célra. Tekerésnél isten tudja csak hanyadik sorok kerülnek egymás mellé. Csúcsban akár 6-800 voltot kapó tekercs sorai közé szigetelőanyag kell.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu