hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Prince86 - 2008-11-24 12:24:23

Mint írtam azért kell az inverteres CDI mert a gyári mexakítós gyújtás a maga kis gyújtótekercsével kaka volt. Tudom, hogy mágnesgyújtása van de nem tetszett főleg a silány utángyártott alkatrészek miatt. Nem mondom minden utángyártott cucc rossz de a legtöbb bizony kaka. Amint lesz pénzem gyári tirisztoros gyújtáshoz való lendkerékre és alaplapra rögtön ki fogom cserélni mert simsonnál nem elhanyagolható lehetőség, hogy akku nélkül is menjen. Fura ez a fetes gyújtás de azért T2 és T3 problémás ebben az alkalmazásban mert ha nem egyforma GS feszültségre nyitnak akkor egyik jobban nyit mint a másik és amelyiken nagyobb az áram az jobban fog melegedni és előbb utóbb elszáll. Főleg rajtafelejtett gyújtás esetén. Ilyen gond viszont az általam említett CDI vel nincs. Rádiótechnika 91-92-es évkönyvében találtam a kapcsolást. Hiába 50Hz-es a trafó mert 3-4kHz-ig használható jelentősebb veszteség nélkül. Nagyobb frekikre nyilván porvasmagot használnék én is. Ha lesz MZ-m akkor arra is CDI-t fogok használni szerintem.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu