hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Prince86 - 2008-11-24 09:29:02

Van benne igazság amit mondasz, ha az én motoromról lenne szó valszeg én is kihagynám az előgyújtás vezérlést mert ahogy írtad nem tudni mik a jó értékek és a túl nagy előgyújtás károsítja a dugattyút meg úgy az egész forgattyús részt. CDI gyújtást azért mert a 2 ütemű motorokba a rövid és nagy erejű szikra a legoptimálisabb és ez a megoldás nem fogyaszt 500mA nél többet. Én már 2 éve használok inverteres CDI gyújtást a simsonomban és beindul még a pokolban is. Amióta az a gyújtásom van nem robbant le a gép és van mikor 100km-t is megyek vele egyhuzamban ami simsonnal elég hosszú. Megbízható teljesen. Nem kell trafót sem méretezni mert egy gyári 230/12V-os 5W-os trafót használok és annak a 12V os tekercsén kapcsolgatom nagyfrekvenciával az akku feszültségét. Stabil 300V-ot biztosít amit egy CDI-hez való gyújtótrafóra tirisztorral kisütve igen kövér szikrát produkál. Jah és ha lemerül az akku ez a gyújtás még egy 9V os elemmel is hazavisz. Előnye hogy kis áramot vesz fel és a 2üteműnek legmegfelelőbb szikrát adja.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu