hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


waresz - 2008-11-23 23:46:07

nekem is 125ös fej van(kis TS) , és 150re van fúrva a henger(57mm, szóval második túlméret) a hengerfejet én annyiban módosítottam ,hogy egy kis reszelővel eltüntettem a tömítőél peremét. gyakorlatialg a présrés hengerfejbe kialakított részét tovább folytattam a tömítőfelületből kireszelve. így is böven elég tömítőfelület marad. viszont a 125ös-150es szívónyílás különbséget rosszul tudod. mert ha egy szériából valókat hasonlítasz össze, ott semmi különbség. de ha(jelen esetbe) egy trophy hengert nézel 125ös-ként, vagy egy korai TS-ét és ezeket hasonlítod egy újabb kiadású TS 150hez, akkor annál bizony érvényes az állításod. a hengerfej különbséget nem tudom... még nem hasonlítottam össze. lényeg az hogy az előbb leírt reszeléssel elértem egy 1,2mm-es présrést, és az kitűnő. amúgy bele biztos nem ver, de a formájából adódva szerintem rosszabbak az égési viszonyok.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu