hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


waresz - 2008-11-04 22:48:28

ma mentem az első számú általam átalakított valóban használható motorral. sok próbálkozás volt már többek között P10 pannónia blokkos simson, de azzal túllőttem a célon.. röhögve indúlt el 2. fokozatba, és 90-100km/h-ig könnyedén gyorsult tova, de az aránytalanúl nehéz blokk teljesen irányíthatatlanná tette a kis mopedet. jelenlegi konstrukció: egy kis simson S50N aminek erős izgalmi állapotban 2 lóerős blokkját kiváltottam egy kb 12lóerős(frissen rendberakott 3. túlméretes) 150es MZ TS blokkal:P. az eredmény: 4. fokozat overdrive:D 100körüli utazó sebesség, melyet valóban tud is, csak legyen ember aki megüli!:D végsebesség számítások alapján 120km/h 6ezres fordulaton. meglepő hogy a gyári simson fékek, és futómű milyen remekűl viseli a tempót, és az erőt. nyílván elég karcsú ez a felépítmény a blokkhoz, de a várt eredményt magasan felülmúlja! remekűl használható kis motor lett. "kis" jelző nem véletlen. egy személyes nyereg, jawa csepptank, magas kormány, és 75kiló száraz tömeg:D majd nyomatok képet róla valahova ha minden el lesz rajta simítva.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu