hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2008-11-01 16:33:39

Ha összecserélted az acél és a vas alátéteteket, az is okozhat elforgást.a belső átmérőjük nem azonos, ha a kissebb belsőátmérőjű kerül a csapágyhoz közelebbi pozicióba, felfeküdhet a válon, ami a rengelyen van, nem tud a kuplung a helyére csúszni a tengelykúpon. Ráadásul gumikaéapáccsak kell a helyére ütni, annyira, hogy kézzel ne lehessen lehúzni, csak a végén ráhúzbi a csvarral.Persze felrakás előtt értelem szerűen erős pucolás, főleg por, netán homok ne maradjon se a tengelyen, se a kuplung felületén.
Kapcs rajzom nincs, de a négy vezetékből(mechanikus megszakítőnál) három, ami a generátor három fázisára megy, felcserélhető. Ezek űgy emlékszem feketék. a három saru egymásmellett van a generátoron, egy bakeliten. A negyedik , amelyik a gerjesztést adja különálló sarura megy, a színét nem tudom. De kimérheted, mert az megy fel közvetlenül a fesszabra. Ja, mégis van ötödik is.:) Az megy a megszakítóról a trafóra.:) Esetleg még egy hatodik is előkerülhet, ami földre megy.
Amúgy itt a szakirodalom pont alatt is van elektromos rajz hozzá, talán azt is használhatod segítségül.
Így hirtelen ennyi jutott az eszembe.:)
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu