hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


waresz - 2008-10-30 16:15:07

én is jókat röhögök, még mindig. igazándiból nekem egy riga 12es(később volt "kárpáti" is) volt a birtokomba, hogy szereljem. többet toltam mint amennyit mentem vele...előre fele kellett berúgni, és kézzel kellet váltani(ritka szarúl sikerült szerkezet,gondolom a vespákat akarták lekoppintani a nagy szóóóvjetúnióóba) a porlasztójában az úszószintet beállítani nyugodtan mondom lehetetlen. ilyen elb@szott tűszelepet szerintem még nem találtak fel máshol a világon. aztán a másik csoda az a hidegindító rendszer, ami viszont nagyon jó. ez a motor bármikor első rúgásra indúlt, de meg is állt 100-200 méter után(egy úszóháznyi benzin), vagy ömlött bele, mert a tűszelep nem zárt. és akkor meg beköpte a gyertyát. ehhez 500-1000méterre volt szüksége. ha véletlen sikerült úgy beállítani hogy tartósan is működött(5 óra kisérletezés a porlasztóval) akkor meg elég volt neki egy km tőgázas hajrá, már csattogott, durrogott minden baja volt. a gumit nem lehet se szerelni se elkoptatni, se semmi. és én eddig csak olyan rigákkal, verhókkal, és kárpátikkal találkoztam, amikbe nem volt 2000km se. és látszott rajtuk kb 15-20 év állás. gondolom addig volt türelme szarakodni velük az előző tulajnak, aztán megunták és félredobták, mint ócskavasat. sok jó gép készült a szoci világban. de ezek igazi vakvágányok. ugyan én egy meggyőzhető ember vagyok. ha adnak alám egy rigát, ami tényéleg jó, szívesen kipróbálom. a későbbi példányoknak(16,delta, kárpáti) már sokkal jobb felépítésük van, pl:hátra kell rúgni, lábváltó, elektronikus gyújtás(ez a legnagyobb poén az összes rigába, valósággal dadogva leszabályoz valamilyen fordulaton:D:D:D:D nem is játszottunk mással. tögázon üresbe, vagy egyesbe dadogtatuk a gépet, miközbe nyomtuk azt a nyekergó dudát:D:D) és ehez tartozó valóban jól sikerült elektronikus rendszer! "le a kalappal"
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu