hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2008-10-29 16:59:29

Izlések és pofonok...:) mivel nekem még mindig van kb tíz halom, még nyák is akad, én a halt fordítottam volna meg úgy, hogy felirat, besűlyesztett pont legyen lefele.:) Vagy kapott volna még egy kis fetet meg egy ellenállást inverternek.:) De aki inkább mechanikus beállítottságú, az fúrjon.:)
De jó hogy szólsz, mert kinyomozzuk a dolgot, és lehet hogy a weblapomon is figyelembe veszem a fordítottságot.ETZ jeladóval tutira az egy kis fet és a nagy fet megoldás a jó. Épp tegnap jutottam el odáig, hogy volt erőm betenni a sajátomba is ezt a variációt. Nagyon pöpecnek tűnik.
Menet próbánál igazából csak annyit figyelhetsz meg, hogy erős és stabil e a szikra, vagyis, hogy szabályosan jár e extrémebb terheléseknél is. ha jól saccolom, stabilabbnak kell lennie az alapjáratnak is. Esetleg pár tíz kilométer után megfogdoshatod a trafót is, nem melegszi e. Az igazi hibaforrás a hal ic. Némelyik nem szereti a blokban uralkodó hőmérsékletet, esetleg a tápfesz minőségére is érzékenyek lehetnek, A rajzaim kimondottan e célra készült halokra vonatkoznak. Ha gagyibb a hal, esetleg célszerű egy pici tápot csinálni neki. Mivel nekem kimondottan szar haljaim vannak, én egy 7805 ICről adok a halnak delejt.Így már használtam pár ezer kilométert nyári hőségben, kibírta. Visszatérve a menetpróbára: Elég hideg van, közel sem biztos, hogy kijön akár ezer kilométer alatt a hiba, ha van benne. Majd jövőre! :)))
Ha meg tudod tenni, csinálj egy tartalék halos megoldást, hogyha elszállna, cserélni tudj, ne maradj az út szélén. A fetek ha nem gyári hibássak, birni fogják, ha bírják az első száz métert.
Az egyszerűségről annyit, hogy erről ismerszik meg a szakember. :) Vagy elszáll az agya és olyasmit csinál, amit élő ember nem tud követni, vagy hallgat a józan eszére, és a létező legegyszrűbbet csinálja meg.:) Köztes megoldás nincs! :))
Amúgy ne nekem köszönd, hanem a FETeknek. Egyszerűen adják magukat erre a felhasználásra, olyanok, hogy még csak méretezni sem kell nagyon az áramkort.Én csak felfigyeltem az előnyös tulajdonságaikra, ugyanúgy, mint sokan mások. Csak én le is írtam.:))
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu