hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


zsakfos - 2008-10-23 15:40:15

Azt nagyon jól teszed ha nem ütöd.Mindenképp egyenletes nyomatással kell a helyéről kitolni.Ez lehet akármilyen prés(golyós prés,hidraulikus prés)vagy gyártasz hozzá kinyomószerszámot.Ajánlom figyelmedbe az mzclubhungary.com-on levő szerelési videókat.Azon láthatod hogy kb milyen szerszám kell a kinyomatáshoz.A csapágyat én 16-os dübellel szedtem ki.Annyi a titka hogy a dübelre hegesztetni kell egy anyát hogy ellen tudj fogni mert különben elforog a csapággyal.Fogsz egy akkora vasdarabot(zártszelvény,u-vas stb)ami átéri a blokkot,arra fúrsz egy 12-es lyukat,a dübelből kiszeded a csavart ami gyárilag benne van,behelyezed a csapágyba aztán fölé rakod a vasdarabot a lyukkal.A lyukon keresztül belehajtod a hosszú csavart amire előzőleg egy anyát hajtottál.Jól megtéped a dübelt hogy tutira megszoruljon a csapágyban,aztán az előzőleg ráhajtott anyával szépen elkezded kihuzatni a helyéről.Remélem érthető volt.Ja még annyit hogy a blokk tömitőfelületének megvédése érdekében a vasdarab alá ahol a blokkal érintkezik mindenképp rakj vagy alulemezt,vagy műanyagot vagy bármit ami megvédi.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu