hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 30. szombat 
András, Andor

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


waresz - 2008-10-20 11:57:40

DEMY! 150es gyári főtengely ugyanaz mint ami a 125ös-be van, elég jól túl van méretezve. símán bírja a köbcenti tuningot. itt már csak a lehetőségek korlátozottak. 56mm a gyári furat(143cm3). tudtommal 4 túlmérete van az etz-nek. tehát 58mm a legnagyobb.nekem a TS-be(ugyanakkora lökethossz) 57mm a furat(148cm3). az 58mm furat ha kiszámolom, akkor az csak 153cm3 tehát 160ról nem beszélhetünk. nincs róla tudomásom, hogy meddig fúrható a persely, de hallottam már olyat hogy(bár az TS-be megy..) hogy 175cm3 dugattyút(ES175 tipusú gépből) leesztergálják egy kicsit(jókérdés mennyit) és az alaposan túlfúrt hengerbe 165-170cm3 beleteszik.. mindez elképzelhető de egyben nagyon felesleges is. kár volna túllépni a "négyzetes" határt.. onnantól egyre jobban felborúl a motor gyári karakterisztikája. 125-ről 150re ugorva nagy a különbség.. százszor jobb a 150es. anélkül hogy lényegesen többet enne(2-3deci 100on)kb 70-80nál.. afölött viszont lényegesen kevesebb. 150-ről(143) 153ra ugrást észre se lehet venni. nyílván a kompresszió megnő és ebböl erőtöbblet számazik(ha egy kopott hengert furatunk fel)
:: Fórumok ::
MZ (49050)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu