hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2008-10-17 12:01:54

Ha olyan rossz lett volna biztosan mondom már akkor.
Ha fékezéskor emeli a hátsót az nem a csillapítás miatt van, hanem azért mert jó a gumid, jó a féked és még mindig nem tudsz rendesen fékezni :)

Az alul csillapított első telónál lehet olyan gond hogy hirtelen fékezéskor behintázik és emiatt csúszik meg az eleje, vagy ha elég óvatosan fékezel akkor nem hintázik be de az úthibákon elpattoghat és megint csak elcsúszik.
A túlcsillapított motor esetén nem tudja követni az úthibákat és ezért pattog el, viszont nem hintázik, és fokozatosan bólint be ezért jobban kezelhető a fékezés.

A fő probléma azonban nem is ezzel szokott lenni. Egy olyan csillapítás ami normál esetben jó és nem hintázik a fékezéshez is megfelelő. A gond ott indul, amikor a teló felkoppan, mert ilyenkor nincs rugózás, a kerék nem követi az úthibákat és elpattog.
Egy hátsó kereket emelő fékezésnél pedig ez a helyzet.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu