hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 27. szerda 
Virgil

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2008-10-15 18:59:00

Először mérd meg, a generátoron mennyi a fesszabtól lemenő fesz.Álló motornál ennek kb 1.5 voltal kevesebbnek kell lennie mint az aku fesz. Elektronikus fesszab esetében. Mechanikus estében aksi fesznek kell ott lennie.
Ha nincs meg, akkor ellenőrizd még egyszer a biztik érinkezését. Ha azok jók, akkor vagy a fesszab rosz, vagy nem jut el hozzá a fesz, illetve tőle nem megy le a generátorhoz.Mérj feszt a fesszab lábain, hasonlítsd össze az elektromos bekötési rajzával a motorodnak.
Ha van szabályzó fesz a generátoron akkor járó motornál mérd meg a három fázist váltóáramú állásában a műszernek. Ha nincs ott fesz, akkor vagy a szénkefék rosszak, vagy a generátor, vagy forrasztási hiba van a kapcsokon. Ha ez is jó,azaz kb 12 volt mérd meg az egyenirányító bemenetén. Ha még mindig jó, akkor a kimenetén is egyenáaramú állásban.A szabályzót mérted az előbb, így azt hiszem lemértél mindent.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu