hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


waresz - 2008-10-09 11:29:12

ilyen baromságot nem tudom hol hallottál... semmi értelme.. szétbarmolni lehet vele a dugyattyút, és az uj gyűrűket meg jó oválisra koptatni, miközben a motor nem tud egy lóerőt se mert 0 a kompressziója. tehát NEM!!! az uj gyűrűket a frissen fúrt hengerbe bele kell tenni és mérni kell hézagot. 0,15-0,2mm maximum. utána ovatosan rá az új dugattyúra, és lehet összerakni. érdemes ellenőrizni összerakás során azt hogy milyen vastag hengertalp tömités kell. egyszerű művelet: a hengert a csomagba kapható tömítéskészletbe található hengertalp tömitéssel szárazon felrakni, és ellenőrizni hogy alsó holtpontban pontosan elvágólag vannak-e a dugattyú élével a felömlő ablakok alsó élei. ennyi. ha igen akkor lehet rákenni valami tömítőpasztát a hengertalp tömitésre. ha nem akkor megfelelő vastagságú klingeritből ki kel vágni talp tömítést. majd felrakni a hengert-hengerfejet is. kicsit meghúzva a hengerfej anyáit, egy vastagabb forrasztó ón darabkát be kell dugni a gyertya nyíláson, és a hengerfej és a henger találkozásához dugni, majd a főtengelyt körbeforgatni. ekkor az ónt a dugattyú hozzányomja a hengerfejhez. és összelapítja. 1,5mm fölötti érték már erőveszteséghez vezet, ~1,2mm alatti meg egy 250-esnél már öngyulladáshoz vezet a présrésnél. ez ciripelő hangként jelentkezhet. kis MZ-nél le lehet menni 0,8mm de ez alá semmiféleképpen sem.utána hengerfejcsavarokat X-be meghúzni. bejáratás: 30as keverék, 100km-ig finoman hajtva 4000fölé ne nagyon hajtsuk a motort, kerüljük a teljes gázt, és az emelkedőket NE nyomatékból alacsony fordulaton másszuk meg. inkább kapcsoljunk vissza és erőböl hajtsunk fel. ne kínozzuk alacsony fordulaton a blokkot. 100km-után meg lehet egy kicsit hajtani. forgassuk el a blokkot pl 6000ig. ezt nagyon rövid ideig tegyük! mondjuk 3. fokozatba. az alacsony fordulaton bejáratott blokk késöbb nehezen szokik hozzá a forgáshoz, mint a bejáratás során néha meghajtott gép. 50km-enként legalább egyszer hajtsuk igy meg. ezek a "hajrák" lehetnek egyre hosszabbak. MINDEKÖZBEN FIGYELJÜK A GYERTYAKÉPET!!!!!! őszbarnánál világosabb szin sose jelentkezzen. karburáluk utána a porlasztót! a bejáratás 0,04mm-es illesztés esetén kb 1000-1500km. utána már ugy kell használni a gépet ahogy a mindennapokba is fogjuk. a bejáratás alatt végig a kuplungon legyen a kezünk.. ha neagyisten megszorulna. szorulás esetén hagyjuk lelassulni a motort, majd gyújtás nélkül tőgázon ovatosan ráengedni a kuplungot, igy ujra forgásba hozni a főtengelyt. ha ez megtörtént akkor kímélve igyekezzünk hazamenni, vegyük le a hengerfejet, ellenőrizzük: felkenődött-e a dugyatyúból a hengerfalra valami. ha igen ezt távolítsuk el.(a dugattyúrol is!) majd rakjuk össze.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu