hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2008-09-26 17:03:55

A halhoz kellene a gyújtáshoz. A kicsi mágnessel csak annyi a gond, hogy nem biztos, hogy bírja a gyújtótrafó a kicsi nyitási szöget. Emiatt mostanság két halt használok. egyet megszakításhoz, egyet visszakapcsoláshoz.Ezt lenne jó megúszni. Gyűrű alaku mágnessel elég lenne egy hal, ugy mint a trabi, ETZ gyújtásban.Egyébbként pont ma vettem két neodium lapocskát, jobb hijján. Ezért jártam az Eurómagnetnél.Induktív jeladót tudnék csinálni, de bonyolultabb mint a hal, és a zavarérzékenysége is nagyobb.Ettől függetlenül használják. A neten látható ETZhez Jawákhoz kapható gyújtások jelentős része induktív jeladós, ha minden igaz, a Vape is. Én viszont nem szeretem. Híradás ipari vagyok, nem autó villamossági, tudom mit tud okozni az induktív jeladó.A leg enyhébb jelenség a távvezetékek alatt kihagyó gyújtás.Én maradok a hal icnél, azt legfeljebb egy közeli atomrobbanás gamma sugárzása tudja megzavarni, vagyha részecske gyorsítóban szándékozunk motorozni. A hal jeladó ára is alacsonyabb, ráadásul nekem még van pár darabom . Ha előgyújtás szabályzást akarnék, akkor picet használnék.
Még valami: Két hengereseknél semmi gond, az egyik hal kapcsolja az egyik trafót, kikapcsolja a másikat. A másik fordítva.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu