hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2008-09-26 15:03:43

A tünetek szegény keverékre utalnak.
Ha jól értem ha a tű az alsó vágatban van megakasztva akkor fel van húzva a legmagasabb állásba? Vagyis megkapja a maximális üzemanyag mennyiséget amit ott lehet állítani?

Ha így van akkor az nyílván nem egészséges állapot, mert valahol a középső valamelyik vágat az optimális helyzet.

Ebből az következik, hogy vagy dugulás van a karbiban, vagy valahonnan fals levegőt szív. Ez utóbbi jellemzően a szimmeringnél vagy a szívócsonk tömítésein következik be. Szimeringet cserélted és javult ez tehát jó iránynak tűnik.

Hasonló tüneteket produkál, az eldugult alapjárati fúvóka. A főfúvóka melletti kisebb rézcső, igaz ilyenkor inkább az alapjárat szűnik meg, de ha ügyes vagy azért mégis be lehet állítani valami alapjárat szerűt de a motor nem lesz az igazi. Erre utal hogy csak felet kell kicsavarni. Alaphelyzetben 2 fordulatnál szokott jó lenni kb, de utángyártott csavarra 1,5-5fordulat között bármi lehet az optimum.

Másik mivel hogy írtad hogy menet közben gyengül el. Ez lehet eldugult benzincsap, megdagatt tömítő gumi a benzincsapban, alulméretezett (simsonba való) tűszelep, vagy gagyi benzinszűrő.

A benzincsőbe beiktatott benzinszűrő jellemzően túl kicsi áteresztésre képes.
Ha mindenáron kell bele akkor nagyméretü autóba való szűrővel kell próbálkozni de legjobb ha egyáltalán nem fékezi semmi a benzint, mert az ejtőtartályos rendszernek így is éppen hogy elég az átfolyása.

Ami ez ellen szól, hogy a túl kicsi átfolyás rángatás szerűen jelentkezik általában, főleg nagyobb sebeségen tartósan hajtva.

Szóval a leírt tünetek alapján sokminden lehet.

Ja igen, ami még jellemző ha minden tökéletes és még sem akar menni akkor vedd le a kipufogó dobot és próbáld ki úgy. Ha nagyon el van kokszosodva akkor lefoghatja a motort. Ezt legjobb újra cserélni. A kisipari dobbal is elég jól megy, csak a krómozása gyenge.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu