hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2008-09-24 10:29:01

Elhiszem neked hogy létezik ilyen de akkor is hülye megoldás. (gépészek képesek ilyen fajta megoldásokra ;-)) Ha a felét kihagynák az alkatrészeknek akkor is működne és megbízhatóbban.

Gondolj bele, valahogy előállítanak a forgó mozgás sebességével arányos feszültséget. Amivel egy villanymotort forgatnak ami egy elektronikus kuplungal kitérést okoz egy mutatónak.
Akkor már sokkal egyszerűbb a motort kihagyni és a mutatót közvetlenül egy db elektromágnessel működtetni.
Amiket én láttam elektronikus órákat így működtek.

A másik megoldás amit én javasoltam pedig pont rád lett szabva, mivel nincs benne elektronika és nincs benne felesleges mozgó alkatrész.
A te változatodban a forgó mágneses jelet elektromos jellé alakítják, majd megint mágnesessé, majd mechanikussá, majd mágnesessé, végül mechanikussá.
Akkor ésszerűbb: mechanikus-mágneses-elektromos-mágneses-mechanikus

Lényegében a hidraulikus szinkronhajtás elektromos megfelelőjét mondtam el.

Hogy miért nem adták oda a kapcsolási rajzot neked azt nem tudom, de azért picit csalódtam benned, mert sokkal figyelmesebb szoktál lenni ;-)))

http://www.szocimotoros.hu/hu/tuningfejlesztes/8

:))))))

Ha neked nem ledes kell csak annyi a feladat hogy a ledes kijelző helyére mutatós műszert kötsz.

De ha neked pontos fordulatszám mérő kell, és nem beépíteni, akkor viszont lehet kapni digitális multimétert ami közvetlenül és nagyon pontosan méri a fordulatszámot.
Táp az ugyan kell neki egy 9V-os elem képében, de azzal évekig elmegy. A jelet pedig a gyújtókábel mellé rakott zsinórral csatolja, tehát a motorba bele sem kell nyúlni.

Elektronikai területen még nem láttam 270fokos műszert.
És bevallom rejtély számomra hogy lehet 180foknál nagyobb kitérést deprez műszerrel elérni...valószínűleg sehogy, így aztán pontatlanabbak lehetnek ezek a más elven működő műszerek.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu