hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2008-09-18 16:58:32

Csak bontási áron.szinte nulla az esélye annak, hogy ennyi kilométert futott volna csak.Nagy emiatt az esélye annak, hogy másban is hamisság van, azaz a dugattyú menet közben állt be. De ha igaz mindnen, akkor is az a helyzet, hogy valószínüleg a heger és a dugó nőttek össze, nem a csapágy rohadt be. Ugyanis a csapágyon több olaj szokott lenni, mint a hengeren, és a csapágy jelentős korrizó esetén is tud valamelyest mozogni, a dugó már kicsi korróziónál is megáll. Ebben az esetben a legkevesebb ami szükséges lehet az egy hengerfurás+ dugócsere. Ugyanis ha meg is tudod valami szerrel indítani a dugót, a felület olyan lesz, hogy újra beáll, vagy megeszi a gyűrüket. Leszedhetnéd, felpolírozhatnád, de az vagy jó lesz, vagy sem.Ha rozsdamaróval sem mozdítható a dugó, akkor van igazi gáz. Ha kalapáccsal kell a dugót leütögetni, annyira sérülhet, deformálódhat a henger, hogy már a fúrás sem fog segíteni.Le lehetne a dugót egy a tőcsavarokra erősített szerkentyű segítségével is nyomni, de nem biztos, hogy nem szakadnak ki a tőcsavarok.Mindent összevetve csak olyan áron szabad megvenni, ami bejön, ha blokk nélkül kiárulod az alkatrészeket mondjuk a Vaterán.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu