hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Zmester - 2008-09-17 23:21:14

Sziasztok! Köszönöm hozzászólásaitokat,arra inspirálnak,hohy ne hagyjam még lejátszottnak ezt a meccset (pedig múltkor már eldöntöttem,hogy ennyi volt). Azt hiszem,a hétvége a szerelés,kísérletezés és próbautak ideje lesz,hátha,hátha...
Per pillanat van két hengerem: egy 125-ös,általam 13 éve "sufnituningolt,de német dugóval,nagyon kevés kilométerrel. Ezzel nagyon pörög,szinte robbanásszerűen,nagyon gyorsan 100 körül van még a 14-es kislánckerékkel is. Ellenben ezt a sebességet nem tudja megtartani,hanem fokozatosan lassulni kezd állandó gáztolattyúállásnál is,csak nagyobb fordulaton dolgozik jól. Ha ilyenkor negyedikben megint kiforgatom,majd felváltok,akkor felgyorsul,majd ismét elkezd lasulni és így tovább. Talán nagyobb benzinfúvóka segítene? Probléma még,hogy a beömlőnyílástól a karborátorcsonkig tartó,hengerben lévő szívócsatornát is bővítettem,ez is a gázáramlás sebességét csökkentheti.
Az utigyári 150-es hengerrel már beszélhetünk valami nyomatékosságról,de érdekes módon a hosszú vezérlési idők ellenére nagyobb fordulaton viselkedik kelletlenül,bágyadtan,és a végsebesség közelébe sem jár a 100-nak. Csak éppen nem értem,miért? Talán hülyeséget írok,de lehet olyan,hogy például a beölmlőrés vezérlési ideje ugyan jó,csak éppen maga a nyílás kissé lejjebb vagy feljebb,de nem megfelelő helyen van a hengerben?
Még egy érdekesség: Megmértem a 125-ös gyári és a szintén utángyártott 150-es hengerfej térfogatát,igaz nem a szabályos módon,hanem becsavart rossz gyertyával,hengerfejet felfordítva fecskendőből adagoltam és mértem az olajmennyiséget. A 150-es utigyári okés is volt,ott volt a gyárilag megadott 15,5 köbcenti körül. Feltöltöttem a tuti gyári 125-ös hengerfejet is,és lőn csoda:majdnem több,mint 17 köbcenti ment bele a 14,8 körüli érték helyett. Hát érdekes...
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu