hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Zmester - 2008-09-15 12:07:59

Hali! Az utigyári hengert méricskéltem múltkor,meg a vezérlési szögeket is fokolótárcsával nézegettem,elvileg a gyári,erősebb kis ETZ adatait kaptam,csak a kiömlési időt találtam hosszabbnak,mert 180 fok felett volt a 179,5 helyett. Ennek ellenére nem találtam indokoltnak az ilyen mértékű teljesítményvesztést,ezzel inkább a nyomaték szokott csökkeni alsóbb fordulatokon, a pörgési kedv nem. Már csak egy megoldást tartok lehetségesnek: anno nekem a motorblokköntvényben is fel lett bővítve a felömlőcsatornák kezdő keresztmetszete,hát ezzel nem igazán lehet mit kezdeni tudtommal. Okozhatja ez,hogy lelassul az áramlás a felömlőcsatornákban? Az irodalmak ezt nem tartják végzetes módosításnak. A hengerben lévő csatornákat is finom átmenettel ehhez a mérethez igazítottam,mert oldalanként belelógott kb.2 mm-t. Igazán nem szeretem feladni a dolgot,mert nagyon szeretemaz MZ-ket,ezen a hibán kívül a motor is nagyon tipp-topp,hát nagyon sajnálnám. Lehet,hogy higgadt fejjel még egyszer mindent kielemzek és megmérek,úúútálok veszíteni! :)
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu