hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2008-09-12 12:38:56

Ja hát tényleg tudom miről beszélsz. Leginkább a lufi fékcső okoz ilyen gondokat mint amiket leírsz.

Persze tény hogy nem 1-2 ujjas az MZ fék, de ha azt nézzük hogy még kényelmes erőkifejtéssel akár blokkolást, akár elsőkerekezést lazán tud az MZ, mindezt pontos kezelhetőség mellet, akkor szerintem nincs mit szégyenkeznie a japán gépek mellet.

Megjegyzem hogy személy szerint a kicsit puhább nyomáspontú de erős fékeket kedvelem és nem szeretem ha hirtelen harap egy fék, semmi erőkifejtésre. A mai autókon és motorokon ilyen fékek vannak és nagyon zavar, könnyebben túlfékezi az ember.

A mai fékek egyébként nem azért ilyenek mert olyan hűde modernek. Egészen egyszerűen a dugattyú átmérő megnövelésének következménye. A régi fékeken azért nem növelték ész nélkül a dugattyút mert akkor még nem volt ez marketing szempont és inkább használhatóra tervezték.

A Hondámon egyébként gyengébb a fék mint az MZ-n, a CB750-erről volt híres. Erős blokk, gyenge futómű, gyenge fék. Tehát nem mondanám hogy a Japánok jobban tudták a frankót.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu