hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Keri - 2008-09-12 12:18:44

Nekem jó a tárcsafék az MZ-n.
Durvát harap, erre vannak tanuim is, de egyébként ismerek még pár embert innen akinek kb olyan szintü fékei vannak mint nekem.

Egyébként az MZ féke az biza Brembo tervezés :))

Szóval meg kell csinálni rendesen.
Persze az öreg gyenge alkatrészeket ki kell cserélni.
Az eredeti főfékhenger az elég jó, de ha elkopik akkor cserélni kell, viszont uángyártot főfékhengert el kell felejteni. Yamaha, vagy Suzuki robogó főfékhenger kell a helyére. Ha jó az eredeti akkor is kell egy kicsit játszani a karmantyúval mire lehet találni egy jót. Én sokáig használtam eredetit, de a fém fékcső miatt praktikusabb volt másikra cserélni.

A fékcsőből a gyári eredeti jó volt anno, de sajnos azok is elöregedtek.
Utángyártott megintcsak nem jó, marad a fém fékcső.

Jó fékbetét az viszonylagos, nem az árán múlik, ki kell próbálni párat. Volt aki a felújított ragasztott, fékbetétre esküdött, nekem a szürke olcsó betét vált be legjobban, illetve van aki ducatihoz való pofát használ használ...ez egy kicsivel gyengébb mint az enyém, de azért nem rossz :)

Ezekkel a kiépítésekkel még jobb is lesz mint az eredeti, de ha nincs pénzed, akkor az eredeti berendezésekkel is jó lesz, csak kell keresni egy kevésbé lufi fékcsövet.

A főfékhenger hibásan is jó, csak olyankor szivárog az olaj, illetve ennek következtében gyakran kell légteleníteni.
Ha nincs benne a gumi harmónika a kupakban az is okozhatja a fék gyengülését a levegősödéi hajlam miatt.

A lengés csillapító állapota az pedig megint csak rajtad múlik :)
Az hogy összemegy a rugó az alapvetően nem baj, az bármelyik enduró motornak ugyan így viselkedik, ha ez nem tetszik keményíteni kell a rugót és a csillapítást is igényeidhez kell állítani. Normál túrás és város használatra jók a gyári paraméterek.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu