hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


Árpád - 2008-09-11 19:05:12

A fékerő adagolhatósága, mint már írták, javarészt a fékcső függvénye.Ha valakinek nagyon nem tetszik az ETZ-é, vegyen fém fékcsövet, másik féknyerget, főfékhengert. Utánna tegyen fel méregdrága gumikat, és cserélje max két évenként, ugyanis a motor megállása gumik tapadásától az úthoz jobban függg mint a használt fékrendszer. ezek után persze ügyeskedjen be az első teleszkópokba másik rugókat, ugyanis a gyári rugókkal még a "szar! gyári fékekkel is szinte orra bukik az MZ. Ne felejtkezzen el a villamerevítésről se.
Ezek után már csak az van hátra, hogy nagyobb sebességgel menjünk, hogy kihasználhassuk az új fékünket.Tehát tegyünk a motorra egy legalább 800 köbcentis blokkot. Cseréljük le a vázat, hogy bírja a blokkot és a sebességet.:)))))
Nézzük mi a valóság: Az ETZ féke a motorhoz van méretezve. Ha rendesen karban van tartva, megáll vele a motor úgy, ahogy egy nem túl extrém fékezési helyzet megkívánja.Nézzük a vészfékezéseket: A legtöbb motoros azt hiszem többet árt a féktávnak, a motor viselkedésének fékezéskor, mint egy ETZ fék.Nagyon ritka az a vezető, aki megfelelő arányban használja az első és a hátsó féket.Nézzük meg a hirtelen megálló nyugati motorosokat. Tízből kilencnek rendesen bebólint az eleje. Érdekes, a tizediknek nem. Miért is van ez?!!!
Szóval az MZ tökéletes arra így ahogy van, arra amire kitalálták. Városban kivállóan el lehet vele közlekedni. Országúton pedig százas utazó.Ez persze a 250re igaz.A kanyarokban persze ésszerűen lassítani kell. menetközben pedig figyelni, hogy ne kerüljön sor vészfékezésre. Még mások hibájának jó részét is időben lehet érzékelni, ha szemfüles az ember.Ha pedig mégis vészfékezésre kerül a sor, normálisan megválasztott sebesség estén az MZvel is túl lehet élni.Ha valaki kilecvennel, százzal akar járkálni Pesten, az ne vegyen MZ-t. Ha pedig annyival akar mégis menni, és ezért vesz egy drága motort, majd száguldozik, az a motor mellett ruházzon be egy sírhelyre is.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu