hu
: Főoldal : : Fórumok : : Feliratkozás a levlistára :
2024. november 28. csütörtök 
Stefánia

:: Egy kép ::

:: Címlista belépés ::
email:
pass: 

:: Szavazás ::
Milyen hatással van rád a benzináresés?

Imádkozom, hogy tavaszig kitartson (61)

Már a kád is csurig benzinnel (10)

Eladtam az összes MOL részvényemet (2)

Hosszabb nyári túrákat szervezek (4)

Ez hülyeség, most is 5ezerért tankoltam, mint máskor (33)

Ez egy ilyen év, folyton esik (3)

Ideje kivenni a fojtást! (17)


:: Ajánlott böngésző ::

- Fórumok -
Új hozzászólás

Felhasználó: 
Jelszó: 
Hozzászólás:


körvics - 2008-09-11 14:46:23

Keri,Zsakfos, sajnos az MZ tárcsafék ilyen-amilyen(xar). Nekem a 250-es etz-n jó betétekkel, jó tárcsával rendesen lelégtelenitve elég gyengusz. Nálam is kb a fékkar félig behúzott helyzeténél kezd fogni bizonytalan nyomásponttal. Van összehasonlítási alapom. Volt egy laverdám duplatárcsás BREMBO fékkel és egy rd yamahám duplatárcsás japán nevenincs fékkel. Ha fékről beszélünk, akkor csak BREMBO. Csak kisujjal kellett huzni finoman a fékkart, és olyant lassult a járgány, hogy az utas lenyomott a gépről. Mindig fix nyomáspontu volt a fék és adagolható. Rátettem az ujjam és már fogott is, nem kellett félutig behúzni mint az etz-n. A yamaha nevenincs fékje átlagos volt, azt már négy ujjal kellett húzni ha rendesen lassulni akartam, viszont ennek sem volt hatalmas üresjárata és szintén fix nyomásponttal rendelkezett. Az MZ-nél még az is problémás(legalábbis nekem), hogy ha elsőfékkel fékezek, mikor elkezd fogni a fék, 1szerüen összezuhan vagy 10-15 cm-t az első teló. Ha valakinek jó az MZ-en a tárcsafék, az mesélje el, hogyan sikerült megcsinálnia.
:: Fórumok ::
MZ (49049)
Motoros túra (17987)
Jawa (27120)
Motorszervíz (2867)
Simson (3406)
Izs (611)
police (1763)
Pannónia (6541)
Dnepr (125)
Ural (61)
Átépítés (910)
Csepel (1960)
Junak (318)

:: Keresés ::




www.motoros.hu